Gwarancje Superfood

100% Gwarancja Satysfakcji

100% Gwarancja stysfakcji Superfood.pl

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie mają jakość i zawartość zgodną z opisem na stronie produktu. Dlatego też, możemy zaoferować 100% gwarancję satysfakcji na każdy produkt z oferty sklepu. Jeśli nie będziesz zadowolony z zakupionego towaru, możesz przed upływem 30 dni od dnia zakupu, odesłać zamówiony produkt na adres: RedRingo pl. Serkowskiego 5 30-512 Kraków

Produkt może być otwarty i używany. Przesyłka zwrotna powinna zawierać opakowanie ze zwracanym produktem, fakturę zakupu oraz informację o numerze konta bankowego, na który mamy przesłać zwrot pieniędzy.Pieniądze zwrócimy niezwłocznie, po otrzymaniu przesyłki.

Gwarancja 100% satysfakcji obejmuje wszystkie produkty kupowane po raz pierwszy na stronie superfood.pl lub zamawiane telefonicznie pod numerem +48 533 686 130

Gwarancja Szybkiej Dostawy

Gwarancja szybkiej dostawy

Superfood.pl zobowiązuje się do realizacji zamówienia najszybciej jak to tylko możliwe. Oznacza to, że zamówienie złożone we wszystkie dni robocze do godziny 14-tej zostanie wysłane do Klienta tego samego dnia, natomiast zamówienie złożone po godzinie 14-tej jest wysyłane w następnym dniu roboczym.

Dzięki sprawnej realizacji zamówienia znacząco zwiększa się szansa, że przesyłka kurierska dotrze do adresata w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia. Poczta Polska zazwyczaj potrzebuje dodatkowo jeszcze co najmniej jednego dnia roboczego na realizację zlecenia.

Zawsze, gdy z jakiejkolwiek przyczyny termin wysłania przesyłki jest zagrożony uprzedzamy Klienta tą samą drogą jaką złożył zamówienie (e-mail na e-maila, telefon lub sms na telefoniczne zamówienie).

Gwarancja najniższej ceny

Superfood.pl - Gwarancja najnizszej ceny

Gwarancja najniższej ceny jest bezpłatna i dotyczy wszystkich towarów oferowanych na stronie Superfood.pl

Gwarancja najniższej ceny oznacza wyrównanie różnicy w cenie, z niższą ceną identycznego produktu oferowaną w jakimkolwiek innym polskim sklepie.

Gwarancja najniższej ceny obowiązuje w okresie 14 dni od daty zamówienia towaru.

Gwarancja najniższej ceny nie obowiązuje, jeśli Klient detaliczny zechce skorzystać w innym sklepie z oferty przystąpienia do klubu Calivita® International i przedstawić dla porównania z ceną detaliczną, cenę klubową. Każdy Klient sklepu Superfood.pl również ma również możliwość przystąpienia do klubu Calivita® International i skorzystania z niższych cen klubowych.

Aby otrzymać zwrot z tytułu gwarancji najniższej ceny prosimy o kontakt na adres: kontakt@superfood.pl podając swoje dane, numer zamówienia oraz informację o konkurencyjnej ofercie, a także preferowaną formę odbioru pieniędzy (np. numer rachunku bankowego, identyfikator PayPal). Nasz pracownik niezwłocznie odpowie na zgłoszenie i różnica w cenie zostanie zwrócona.

Gwarancja jakości produktów

Calivita - certyfikaty jakości dla suplementów diety

Naturalne suplementy diety firmy Calivita®dostępne w ofercie sklepu Superfood.pl to produkty wyłącznie najwyższej jakości. Świadczą o tym rygorystyczne procesy produkcyjne i nowoczesne technologie wytwarzania. Jakośc produktów potwierdzona jest certyfikatami Dobrej Praktyki Wytwórczej (GMP), Dobrej Praktyki Rolniczej (GAP) oraz certyfikatem FDA.

Zobacz Certyfikaty

Dobra Praktyka SPrzedaży Superfood.pl

Dobra praktyka sprzedaży

 

Jakość i bezpieczeństwo produktów

Suplementy diety oferowane w serwisie Superfood.pl dostępne są w ciągłej sprzedaży. Nasze produkty są wonne od cukru, soli, konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.

Jakość naszych produktów potwierdzona jest wieloma prestiżowymi certyfikatami. Certyfikat GAP zaświadcza o najlepszej jakości składników, a proces produkcji (wykonywany wedle najbardziej restrykcyjnych procedur) potwierdzony jest prestiżowym certyfikatem GMP. Kupując na Superfood.pl możesz mieć pewność, że suplementy diety odpowiadają rygorystycznym normom i regulacjom krajów, w którym są sprzedawane.

Nasze suplementy produkowane są w Stanach Zjednoczonych, jedynie przez najlepszych, wyselekcjonowanych wytwórców. Ich produkcja nadzorowana jest  przez Amerykańską Agencję ds. Żywności i Leków (FDA) – certyfikat wystawiony przez Agencję dodatkowo gwarantuje bezpieczeństwo stosowania preparatów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o certyfikatach, którymi opatrzone są nasze produkty, dodatkowych informacji szukaj na stronie Superfood.pl, w zakładce „Certyfikaty”.

W Superfood.pl zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów. Dlatego otrzymujesz 100% Gwarancję Satysfakcji.

Osobiste konsultacje to gwarancja dobrego wyboruOsobiste konsultacje

Naszą misją jest promocja zdrowego stylu życia oraz dzielenie się specjalistyczną wiedzą dotyczącą suplementów diety. Podczas dokonywania zakupów za pośrednictwem naszej strony możesz skorzystać z osobistych konsultacji, podczas których nasz zespół rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości. Zachęcamy do skontaktowania się z nami (drogą telefoniczną lub mejlową) – nasi konsultanci udzielą Ci niezbędnych informacji dotyczących profilaktyki i rozwiązywania problemów zdrowotnych metodami naturalnymi. Dodatkowo, pomożemy Ci stworzyć spersonalizowany zestaw suplementów diety dopasowany na miarę do Twoich potrzeb.

Jeszcze więcej korzyści uzyskasz przystępując do naszego Klubu: dzięki newsletterom, darmowym publikacjom dotyczącym zdrowego stylu życia, konsultacjom z Opiekunem Klubowym i dietetykiem, uzyskasz dostęp do ekskluzywnej bazy wiedzy i będziesz stale na bieżąco!

Ceny produktów

Ceny, które podane są na stronie Superfood.pl są ostatecznymi i całkowitymi kwotami brutto, do zapłaty za jedno opakowanie produktu.

Każdy produkt opatrzony jest dwoma cenami: ceną detaliczną i ceną klubową:

  • cena detaliczna to cena dla Klientów nie należących do Klubu CaliVita®
  • cena klubowa jest stosowana dla Członków Klubu CaliVita®

Aby poznać pozostałe korzyści wynikające z członkostwa w Klubie kliknij w zakładkę „Klub

Jak nabyć prawo do skorzystania z ceny klubowej?

Chcesz wstąpić do Klubu CaliVita, kupować suplementy diety taniej i korzystać z dodatkowych przywilejów? Nic prostszego – aby wstąpić do Klubu, Twoje jednorazowe zakupy muszą przekroczyć kwotę 87,00 złotych (już w cenie klubowej). Powinieneś także zaakceptować Regulamin Funkcjonowania Sieci CaliVita® International, dostępny na stronie www.calivita.com.pl

Zamawianie i wysyłka produktów

 

Wysyłka suplementów dietyWysyłka na terenie Polski

Najszybszym sposobem zamówienia wybranych produktów jest skorzystanie ze sklepu internetowego Superfood.pl Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka i wypełnienie formularza zakupu. Poprosimy Cię o podanie kilku informacji niezbędnych do realizacji zamówienia, zgodnie z Polityką Prywatności Superfood.pl

Jeśli dodatkowo zechcesz wstąpić do Klubu CaliVita® i od razu zacząć korzystać z wyjątkowych przywilejów, zostaniesz poproszony o podanie swojego numeru PESEL (który posłuży jedynie do identyfikacji Twojego indywidualnego konta), oraz o potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem Funkcjonowania Sieci CaliVita® International.

W formularzy zamówienia, poza rubrykami przeznaczonymi do uzupełnienia podstawowych danych teleadresowych, znajdziesz również okno UWAGI, które służy do zamieszczenia niestandardowych informacji dotyczących zamówienia.

Kolejne zamówienia Członków Klubu odbywają się za pośrednictwem formularza dostępnego w strefie VIP (tylko dla Członków Klubu).

Zamówienia można dokonać także drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w stopce strony oraz w zakładce KONTAKT.

Wysyłka za granicę

Nawet jeśli mieszkasz poza granicami kraju, w dalszym ciągu możesz dokonywać zakupów w naszym sklepie. Zamówienia na adresy poza granicami Polski mogą być dokonywane jedynie telefonicznie. Numer telefonu znajduje się w stopce strony i w zakładce KONTAKT.

Sprawdzanie poprawności zamówienia

Przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia warto jeszcze raz sprawdzić poprawność wszystkich danych.

Po zatwierdzeniu zamówienia na adres e-mail, który został podany w formularzu, zostanie wysłana informacja potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji.

Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia, lub w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z konsultantami Superfood.pl za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej. Dane kontaktowe znajdziesz w stopce strony oraz w zakładce KONTAKT.

Zmiana danych zamówienia przyjętego do realizacji

Jeżeli zauważysz błąd w zamówieniu już przyjętym do realizacji (np. błąd w adresie czy numerze telefonu) niezwłocznie skontaktuj się z konsultantem Superfood.pl za pomocą telefonu. Po realizacji zamówienia nie ma możliwości poprawy błędnych danych.

Zamówienia złożone do godziny 14 są realizowane jeszcze tego samego dnia, natomiast wszystkie zamówienia złożone po 14 są przekazywane do realizacji następnego dnia.

W Superfood.pl Twój czas i wygoda mają dla nas priorytetowe znaczenie. Właśnie dlatego oferujemy Ci kilka możliwości płatności za zamówione produkty.

  • Najszybszym i najpewniejszym sposobem zapłaty jest płatność elektroniczna na stronie Superfood.pl
  • Kolejnym sposobem opłacenia zamówienia jest płatność „za pobraniem”, czyli przy odbiorze przesyłki. Gotówkę należną za wykonane zamówienie należy przekazać kurierowi dostarczającemu przesyłkę.
  • Ostatnim sposobem płatności jest przedpłata na wskazane konto bankowe – informację o kwocie do zapłaty i numer konta bankowego zostanie wysłana na wskazany w zamówieniu adres mailowy.

Zapłata poprzez przedpłatę na konto bankowe wydłuża czas realizacji zamówienia: Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji w momencie, w którym uzyskamy z banku informację potwierdzającą wpłatę określonej w
zamówieniu kwoty. Po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, przesyłka zostanie wysłana zgodnie z harmonogramem wysyłek.

Przesylka kurierem DHLSposób dostarczenia przesyłki

Twoje zamówienie może zostać dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej – wyboru dostawcy dokonuje się w formularzu zamówienia.

Jeśli zdecydujesz się przystąpić do Klubu CaliVita®, Twoje pierwsze – rejestracyjne – zamówienie może zostać zrealizowane jedynie przez kuriera DHL i dostarczone wyłącznie na adres nowego Klubowicza. Kurier okaże Klubowiczowi Kartę Zgłoszenia, którą Klubowicz powinien podpisać i wręczyć kurierowi.

Ile wynoszą koszty przesyłki

Do cen produktów doliczany jest koszt przesyłki. Aktualna cena dostawy podana jest w zakładce KOSZYK. Przy zamówieniach na kwotę powyżej 700 złotych przesyłka jest darmowa

Termin dostarczenia przesyłki

  • Zamówienia złożone do godziny 14-tej są realizowane tego samego dnia, a więc przesyłka dociera najczęściej dnia następnego, lub w wyjątkowych przypadkach dzień później.
  • Zamówienia złożone po godzinie 14-tej jest realizowane następnego dnia. Kuriera należy się wobec tego spodziewać w kolejnym dniu lub w wyjątkowych przypadkach dzień później.
  • Zamówienie złożone pomiędzy czwartkiem po godzinie 14-tej a piątkiem do godziny 14-tej dotrze w poniedziałek.
  • Zamówienia złożone pomiędzy piątkiem po godzinie 14-tej a poniedziałkiem do godz. 14-tej docierają zwykle we wtorek.

W przypadku zamówień opłacanych przedpłatą na konto bankowe za moment złożenia zamówienia uznaje się moment zaksięgowania środków na rachunku bankowym Superfood.pl

Pora dostarczenia przesyłki

Kurierzy dostarczają przesyłki zazwyczaj od 10 do 17. Kurier zadzwoni pod podany przy zamówieniu numer telefonu aby uzgodnić dogodną porę dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie uda mu się dodzwonić – dostarczy przesyłkę. W przypadku nieudanego dostarczenia przesyłki kurier pozostawi awizo.

Odbiór przesyłki

Przed potwierdzeniem odbioru i dokonaniem opłaty (w przypadku dostawy za pobraniem) należy sprawdzić, czy zawartość przesyłki odpowiada złożonemu zamówieniu. Jeżeli otrzymany produkt posiada braki, nie jest zgodny ze specyfikacją zamieszczoną na fakturze, lub nosi znamiona uszkodzenia mechanicznego – możesz odmówić przyjęcia paczki.

W takim przypadku należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkodowego oraz pozostawienie jego kopii (istotne jest, aby nastąpiło to w dniu dostawy). Brak spisania protokołu szkodowego oznacza zgodę na przyjęcie uszkodzonej przesyłki.

Jeśli otrzymasz wadliwą przesyłkę – skontaktuj się niezwłocznie z konsultantem Superfood.pl – dzięki temu będziemy mogli niezwłocznie wysłać prawidłowe zamówienie.

Zawartość przesyłki nowego Klubowicza

Nowi Klubowicze w pierwszej paczce znajdą m.in. katalog produktów, Regulamin Funkcjonowania Sieci CaliVita® International, cennik złotówkowy oraz indywidualną kartę członkowską opatrzoną osobistym kodem członkowskim.

Kurier dostarczy również Kartę Zgłoszenia potwierdzającą decyzję o przystąpieniu do Klubu. Podpisana Karta Zgłoszenia zostanie odebrana przez kuriera i dostarczona do centrali firmy Calivita®.

Gwarancja i reklamacja produktów

Gwarancja satysfakcji - zwroty

 

Satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem: właśnie dlatego przygotowaliśmy ekskluzywną 100% Gwarancję Satysfakcji, którą objęty jest każdy produkt dostępny na stronie Superfood.pl

Jeśli z jakiegokolwiek powodu postanowisz dokonać zwrotu Twojego zamówienia, przesyłkę z produktem należy wysłać na adres:
Superfood.pl 30-512 Kraków, pl. Serkowskiego 5.

Prosimy o dołączenie dowodu zakupu oraz informacji o numerze rachunku, na który należy przelać zwracaną kwotę. Informacja dotycząca dyspozycji przelewu musi być podpisana osobiście przez Klienta.
Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta. Wyjątek stanowi reklamacja z tytułu braków lub uszkodzenia przesyłki jeśli Klient dysponuje protokołem szkody podpisanym przez Kuriera.

Chcemy aby Superfood.pl został Twoim ulubionym sklepem internetowym. Jeśli jest coś co możemy poprawić lub zrobić jeszcze lepiej – powiedz nam o tym: dane kontaktowe znajdziesz w stopce strony lub w zakładce KONTAKT.

Korzyści wynikające z członkostwa w Klubie

Klub Calivita

 

Po otrzymaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, na konto mailowe nowego Klubowicza zostaną wysłane dane do logowania w ekskluzywnej strefie VIP, przygotowanej specjalnie dla naszych Klubowiczów.

Każdy Klubowicz może swobodnie korzystać ze wszystkich materiałów i narzędzi dostępnych w strefie VIP oraz z pomocy Opiekuna klubowego.

Klubowicze korzystają również z promocji klubowych oraz mogą kupować ekskluzywne produkty dostępne wyłącznie dla Członków klubu. Więcej informacji na temat tych możliwości znajdziesz po zalogowaniu w Strefie VIP.

Pełnoprawni Członkowie Sieci CaliVita International otrzymują prenumeratę (na podany adres korespondencyjny) biuletynów firmowych: CaliNews, Nutrition & Health, CaliNetInfo oraz Newsletterów (na podany uprzednio adres e-mail) Firmowego i Superfood.pl.

Serdecznie zapraszamy do korzystania oferty Superfood.pl i życzymy udanych zakupów, przypominając o możliwości skorzystania z porad Opiekuna Superfood.pl

Zapraszamy także do dzielenia się własnymi opiniami na temat działania naszych produktów poprzez dodawanie komentarzy na stronie. Publikujemy wszystkie opinie, których treść nie narusza art. 46 ust.1, pkt 2 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia, oraz ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania.

Z życzeniami doskonałego zdrowia przez 365 dni każdego roku

Superfood.pl

Korzystając z serwisu Superfood.pl wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej

Na stronach serwisu Superfood.pl są wykorzystywane pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z naszych serwisów (zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach, realizacji zamówień). Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zamknij